mgr Eliza Dziubak
Logopeda Kołobrzeg
Jestem logopedą, oligofrenopedagogiem i certyfikowanym terapeutą dzieci z autyzmem. Od 17 lat zajmuję się terapią dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu oraz terapią mowy dzieci z opóźnionym lub zaburzonym jej rozwojem. Specjalizuje się w pracy z dziećmi z całościowymi zaburzeniami rozwoju. W swojej pracy kieruję się zasadą, że każde dziecko jest indywidualnością, a na rozwój dziecka należy patrzeć całościowo, dlatego nieustannie szkolę się, a metody i sposoby pracy staram się dobierać indywidualnie do każdego dziecka.
Adresy

Zakres usług
Nazwa usługi | Cena |
---|---|
diagnoza i terapia logopedyczna | |
wczesna interwencja terapeutyczna | |
terapia dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu | |
trening umiejętności społecznych | |
nauka czytania metodą sylabową |
Edukacja
Dowiedz się więcej na mój temat.
Kwalifikacje:
Studia magisterskie na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego, kierunek Pedagogika ;
Studia podyplomowe w Instytucie Logopedii na Uniwersytecie Gdańskim, kierunek Logopedia;
Kurs kwalifikacyjny Oligofrenopedagogika;
3-stopniowy kurs dotyczący terapii behawioralnej dzieci z zaburzeniem autystycznym;
Certyfikat Nauczyciela - Terapeuty Dziecka z Autyzmem
Kursy i szkolenia:
szkolenia superwizyjne dotyczące pracy metodą terapii behawioralnej z dziećmi z autyzmem;
praktyczne staże szkoleniowe - terapia autyzmu -w Instytucie Wspomagania Rozwoju Dziecka w Gdańsku;
Terapia małego dziecka z ASD w nurcie rozwojowym.
Rozwijanie komunikacji u dzieci z ASD w wieku przedszkolnym i szkolnym
Terapia dzięcięcej apraksji mowy, ORM, afazji motorycznej i rozwojowej wg zasad motorycznego uczenia
AAC jak wsparcie mówienia
Rozwijanie mowy u dzieci z zaburzeniem autystycznym;
Budowanie podstaw komunikacyjnych u dziecka autystycznego;
Metoda Krakowska. Terapia neurobiologiczna;
Metoda Krakowska. Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji (niesłyszących, z afazją, autystycznych);
Metoda Krakowska. Stymulacja mechanizmów lewopółkulowych;
Metoda Krakowska. Symultaniczna i sekwencyjna nauka czytania;
Diagnoza i terapia dzieci z opóźnionym rozwojem mowy;
Praca nad kompetencją językową - budowanie zdań prostych i rozwiniętych"
Afazja dziecięca, niedokształcenie mowy o typie afazji, alalia. Diagnoza i terapia dzieci z zaburzeniami mowy uwarunkowanymi korowo.
Wybiórczość pokarmowa w ujęciu sensoryczno-motorycznym;
Szkolenie Makaton I stopień
Zaburzenia przetwarzania słuchowego (APD) a trudności w procesie komunikacji i uczenia się;
Integracja sensoryczna. Usprawnianie zmysłów dziecka z wadami wymowy.
Funkcjonalna terapia ręki - doskonalenie sprawności manualnej i grafomotoryki na zajęciach z dziećmi 5,6 i 7 letnimi;
Diagnoza i terapia dzieci z zespołem Aspergera;
Terapia seplenienia międzyzębowego;
Terapia seplenienia bocznego;
Efektywne metody terapii rotacyzmu;
Skuteczne metody logopedyczne w wybranych problemach dyslalii;
Diagnoza pedagogiczna dojrzałości szkolnej;
Warsztaty „Metoda Opcji – terapia autyzmu czy sposób na życie”;
Nauczanie incydentalne i sytuacyjne w terapii dzieci z autyzmem;
Kurs Kinezjologii Edukacyjnej I stopnia;
Warsztaty „Jak skutecznie porozumiewać się z rodzicami, aby proces wychowawczy był bardziej efektywny”;
Zastosowanie ustno-twarzowej terapii regulacyjnej wg koncepcji Castillo Moralesa u dzieci z nieprawidłowym napięciem mięśniowym;
Międzynarodowe Sympozja Naukowe dotyczące autyzmu organizowane przez Instytut Wspomagania Rozwoju Dziecka w Gdańsku oraz Polskie Stowarzyszenie Terapii Behawioralnej;
-
2000 - Uniwersytet Gdański
Logopedia
-
1997 - Uniwersytet Gdański
Pedagogika
Lista ukończonych szkół wyższych
Galeria
Zapoznaj się z moją galerią zdjęć.